Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VK

buchlovann

24. 2. 2010 10:16
rozlišovat

Zcela jistě je stávka legální možností k řešení problémů. Je však nutno rozlišovat.

U státních firem, které jsou živy pouze ze štědrých dotací státu, chtít stávkovat za benefity, které u soukromých a prosperitních firem vůbec nejsou, je podle mého názoru špatnost a navíc jsou za rukojmí vzati ti, co na provoz těchto státních firem přispívají svými daněmi. Chtělo by to neustupovat a dát najevo, že i u státních firem platí stejné ekonomické zákony, jako jinde.

0 0
možnosti

krtecek.velky

24. 2. 2010 10:16
Pravé čecháčkovství,

já nemám benefity, protože jsem byl líný oně bojovat, tak ať je nemá nikdo.

0 0
možnosti

lopee

24. 2. 2010 10:19
Re: Pravé čecháčkovství,

Přesně!!! Navíc právo na stávku má každý (pokud není zákonem stanoveno jinak).

0 0
možnosti
JM

jmitas

24. 2. 2010 10:14
150% souhlas

Pane Petře, máte moje "symfonie". O odborech vím své a mohl bych vyprávět. Kde byli "odboráři" před rokem 1989? Ve stejných kancelářích s tajemníky KSČ.

A bez politiky, stravenky jsou "národním" folklórem, málokdo je používá ke stravování, často vidím při nakupování platby těmito "odborářskými bony".

Pokud jsem byl v pracovním procesu, byla forma stravenek nahrazená slevou na závodní jídlo. Jelikož ale všichni zaměstnanci (5500 )na závodní jídlo nechodili, byli vlastně "nechodící" okrádáni o tuto slevu. Když jsem slavným "odborářům" toto sdělil, koukali jako puk a nic se nedělo a tak to zůstalo. A teď otravují lidi svými nesmyslnými stávkami, doufám, že tato doba jim nebude proplacena z našich daní. Zdraví Jiří a máte moji karmu.[>-]

0 0
možnosti
PN

Strasak

24. 2. 2010 10:32
Re: 150% souhlas

Děkuji.

0 0
možnosti
JS

Bobo

24. 2. 2010 10:03
DPH

nechápu proč mají tyto požitky. já žádné nemám.Kdyby byl jejich podnik bez dotací a měl na to  at mají třeba zlaté pečené holuby.;-D;-D

0 0
možnosti
I

ivabublan

24. 2. 2010 9:51
Nesouhlasim !

Stat je nejhorsi hosdpodar. Jsem z principu proti jakymkoliv danim, proto podporuji jakoukoliv snahu postavit se statnim vyderacum a je mi jedno, zda proti danim protestuji komousi, levice, radobypravice nebo pravice.

Jak je videt, tak jedini, kdo v tyto zemi maji koule jsou odbory.

Stavku podporuji, protoze jakekoliv snizeni dani je pozitivni !

0 0
možnosti
PN

Strasak

24. 2. 2010 9:57
Re: Nesouhlasim !

Snížení daní musí přijít tak, že lidé zvolí stranu s programem: Daně 0%. Vydírání ze strany odborářů nemá nic společného s demokracií. A zrovna choutky odborářů jsou dost podobné choutkám české levice, která se snaží daně spíš zvyšovat. Ona pravioce vlastně taky.

0 0
možnosti
TB

tombry

24. 2. 2010 9:51
stávka

Já myslím,že stávka je naprosto legální a legitimní způsob,jak upozornit na svoje problémy. Na Západě se taky stávkuje, to není žádnej komunistickej výdobytek.Takže pojem vydírání je trochu silný.......Mimochodem mě to je úplně jedno,já chodím do práce pěšky.

0 0
možnosti
  • Počet článků 33
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1717x
Zakoukaný do fascinujícího světa vědy, pohroužený v poznání jako výzkumný pracovník a lektor fyziky a matematiky. A přiznejme si to, také trošku šťoural, protože v detailu se skrývá krása poznání.

Seznam rubrik

Co právě poslouchám